ماجرای سفر من به کیش
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

چند وقت پیش قصد داشتم به کیش سفر کنم ولی خب یه سری مشکلات بود اول این که من روی سفر خیلی حساس هستم که حتما همه چیز خوب باشه و همه چیز طبق برنامه پیش بره دوم اینکه جای مناسبی رو سراغ نداشتم برای تهیه بلیت تور کیش از طرفی به دو سه تا آژانس مسافرتی هم سر زدم ولی متاسفانه اون چیزی که میخواستم رو پیدا نکردم همین بود که به این فکر افتادم یه سرچی تو نت بزنم و ببینم سایت های تور کیش از نظر قیمت و هتل چطور هستن خلاصه شروع کردم به گشتن و سایت http://kishseir.me/ رو پیدا کردم این سایت هم سایت خوبی بود و هم قیمت های مناسبی داشت ولی به دلیل اینکه رو هتل حساس هستم و هتل پنج ستاره نداشت نتونستم از این سایت استفاده کنم بیشتر سرچ کردم و بعد از کلی گشت و گذار تو نت سایت تور کیش فاینداتور https://www.findatour.co/fa/iran-tour/kish رو پیدا کردم که از نظر من سایت خوبی بود توی این سایت هم جاذبه های گردشگری رو نوشته بود و هم هتل های مختلفی داشت از طرف دیگه دسترسی خوبی هم داشت و یه موتور جستجوگر تور مناسب بود که علاوه بر تور کیش تور های دیگه ام داشت که بدرد بخور بود خلاصه اگر نیاز به تور کیش یا تور های دیگه داشتید میتونید از سایت فاینداتور استفاده کنید که واقعا عالیه.





:: برچسب‌ها: ماجرای سفر من به کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 676
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: